|
| |
Historie
Koncem roku 1965 se po úspěšném výkonu dvou Tater T 603 Grand Turismo na okruhu Nürburgring, kde obsadily 3. a 4. místo za vozy Porsche 904 GTS a Alfa Romeo začalo v Kopřivnickém vývoji pracovat na nových vozech pro nadcházející 36. ročník Marathon de la Route ' 1966. Bylo rozhodnuto zúčastnit se ročníku 1966 s cestovními vozy kategorie B5. Tato skupina umožňuje úpravy vozidla v takovém rozsahu, že je možno použít nejnovějších poznatků výzkumu a vývoje vozidel a tím prověřit v praxi změny, připravované pro sériovou výrobu.
Opět byly připraveny 3 vozy, dostaly žlutý lak s černými kapotami a na pravém předním blatníku byly pro mechaniky rozlišeny jedním nebo dvěma červenými pruhy, třetí byla bez pruhu s tou jela posádka Alois Mark – Bohuslav Stiborek se startovním číslem 44. A právě této šestsettrojce jsou věnovány následující www stránky.
Zdeněk Čechmánek Josef Chovanec
|
|
Adolf Veřmiřovský Stanislav Hajdušek
|
|
Alois Mark Bohuslav Stiborek
|
| |